۹ پاسخ

میگن درد دختر سخت تره

منم از بقیه شنیدم که پسر راحت تر به دنیا میاد. و زودتر از دختر

پسر دردش زیاده از اقوام زیاد دیدم اما دختر دردش کمه

فقط توی مدل دردا من شنیدم فرق دارن، دختر درداش میگیره و ول میکنه ولی پسر درداش یک سرست. بازم میگم شنیدم فقط

میگم پسردردش طولانی تره وکمربیشتردردداره .ولی بنظرم اینجوری نیس

وزن کمتر راحتره

فرقی نداره بستگی فقط اگر دور سرش کوچکتر باشه راحتره

چه فرقی داره

مگه فرقی داره؟

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وپنجم بارداری