۲ پاسخ

من اورژانسی40هفتع سز شدم ولی پسرمو 37و6روز خیلی پشیمونم چون هم وزنش کم هم کوچولویه تا میتونی بزار بمونه

بستگی داره به بدن خودت من ۳۸ هفته فشارم بالا بود ختم بارداری کردن پسرمم سزارین کردن گفتن بمونه خطرداره

سوال های مرتبط

مامان پناه 🤤 مامان پناه 🤤 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی گل🎀 مامان نی نی گل🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ابولفضل🩵 مامان ابولفضل🩵 ۶ ماهگی
مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان الوین مامان الوین هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا 🩷 مامان هدیه خدا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیار مامان مهدیار روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهورا کوچولو مامان ماهورا کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری