ازمایش سلفری چندهفتع خوبه بدیم؟

۳ پاسخ

معمولا اوایل هفته دوازدهم میگن بهتره

اگ مشکل ژنیتیکی نداری باشوهرت فامیل نیسی تو اقوام خودت وهمسرت ادم مشکل دار نیس نمیخواد بری، اول برو انتی ایشالا همه چیز اوکی.خدایی نکرده کوچک ترین چیز و دیدی اونموقع برو سلفری

۱۰ هفته به بعد من ۱۱ هفته و ۵ روز دادم

سوال های مرتبط

مامان مامان پسرم 🥰 مامان مامان پسرم 🥰 ۲ ماهگی
مامان دخترای گلم
💞 مامان دخترای گلم 💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان اوینا و ادرینا مامان اوینا و ادرینا ۶ ماهگی
مامان هدیه وفندق مامان هدیه وفندق هفته بیست‌ونهم بارداری