۱۷ پاسخ

تیدا قشنگ تره بنظرم

نفس

نفس و آیلین

آیلین و نفس

تیدا

نفس.

آیلین

آیلین خوش آهنگه

تیدا خیلی قشنگه

تیدا و بهار

من میخوام بزارم آیلین🩷🌙

بهار.

تیدا و انید عزیز

آیلین و آنید
بقیه خیلی تکرارین

بهار...

بهار.

آنید چون جدید و شیکه
بقیه اسم ها خیلی تکراری شدن

سوال های مرتبط

مامان جان مامان جان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی
مامان دخمل کوچولو 💓 مامان دخمل کوچولو 💓 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی