مامانا علائم اوتیسم چیه

۳ پاسخ

انشالله گلم دخترت سالمه به چیزا منفی فکر نکن

عزیزم اصلا اوتیسم الان نمیشه تشخیص داد بعد فک کنم ۵_۶ سالگی تشخیص داده میشه
ولی شایع ترین علائمش نداشتن ارتباط چشمی و گوشه گیریه
بعضیا هم به اسم واکنش نمیدن و درکی از ترسیدن ندارن و....

اینک بچه ارتباط چشمی نگیره
ب اسمش واکنش نشون نده غریبه هارو تشخیص نده نبودمهارت گفتاری درزمان خودش
این تقریبا علائم اولیشه

سوال های مرتبط

مامان امید مامان امید ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان selin•💜🦄• مامان selin•💜🦄• ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی
مامان ايهاب🧸🧸 مامان ايهاب🧸🧸 ۱ سالگی
مامان 👨‍👩‍👧‍👦 مامان 👨‍👩‍👧‍👦 هفته نوزدهم بارداری