واییییییییییی خدا این بچه ها چرا نمیخوابن🤦‍♀️

۶ پاسخ

فضولن از بس 😪😮‍💨

پسرمن امشبو خوابیده برعکس خودم خوابم نمیبره.گرفتارشدیم خدایاااا

دهن آدمو سرویس میکنن خودشون خوب میخوابن نمیزاره ما استراحتی داشته باشیم
اووف

🤣🤣🤣🤣🤣🤣😑😑👌

من دیگه چشام نمیبینه

چون که ما نگهبان اونا هستیم خخ مثل من

سوال های مرتبط

مامان ۳ قلوها🩷🩵🩷 مامان ۳ قلوها🩷🩵🩷 ۱۴ ماهگی
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری