۴ پاسخ

از فیروز بیشتر راضی هستم بوش به بوی خود نوزاد نزدیکتر هس اکتیو و پینو یه کم تنده بوش

من هم پینو دارم هم فیروز خوبن خوش بو هستن جفتشون

پینو بی بی من میگیرم خیلی خوبه

فیروز عالیه من راضیم

سوال های مرتبط