تو شیردهی ماموگرافی انجام میدن؟

۱ پاسخ

کلا ماموگرافی رد شد
بسیااااااااااار کار خطرناکیه
چند وقت پیش خوندم که سازمان بهداشت جهانی ممنوعش کرده
چون به بافت سینه آسیب میزنه
خدایی نکرده اگه توده ای باشه باعث میشه توده آسیب ببینه و احتمال پخش شدنش خیلی زیاد بشه
تو ایران واسه پول گرفتن هنوز انجام میدن
سعی کن انجام ندی
سونو سینه انجام بده

سوال های مرتبط

مامان نیلا♡مهلا مامان نیلا♡مهلا ۱۵ ماهگی
مامان آراد کوچولو مامان آراد کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان ثمره وجودم مامان ثمره وجودم ۱۰ ماهگی
مامان پسرام✨♥️ مامان پسرام✨♥️ ۴ ماهگی
مامان مسیحا اِرمیا مامان مسیحا اِرمیا ۲ ماهگی
مامان سکینه پریشون مامان سکینه پریشون ۱۳ ماهگی
مامان امیرعلی🩵🐣 مامان امیرعلی🩵🐣 ۳ ماهگی