مامانا تو شیردهی میشه ژلیش انجام داد؟؟

۴ پاسخ

ژلیش انجام نده ناخوناو داغون میکنه و شدیدا نازک و شکننده میشه یا کاشت انجام بده یا هیچی

عزیزم ب نظر من انجام ندین تمام اون مواد شیمیایی اون دستگا از طریق ناخن و پوست شما ب بدنتون میرسه و مطمئن باشید این چرخه ادامه داره

اره.

آره ربطی نداره

سوال های مرتبط

مامان سکینه پریشون مامان سکینه پریشون ۱۳ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱۳ ماهگی
مامان نیلا♡مهلا مامان نیلا♡مهلا ۱۵ ماهگی
مامان ثمره وجودم مامان ثمره وجودم ۱۰ ماهگی
مامان مسیحا اِرمیا مامان مسیحا اِرمیا ۲ ماهگی