۶ پاسخ

منم امروز میخام بدم خداکنع بخوره

اره،من بیومیل ۲ میدم در حالی ک قبل از اون دخترم شیرخشک sma میخورد ولی راحت اینو قبول کرد

کمتر میخوره

اره بهتر از قبل خورد

بچه من کلا تو بیداری شیر نمیخوره اما شماره ۲ ک گرفتم تا چند روز بدنش دون دون ش

خیلی بیخود بود منکه عوض نکردم

سوال های مرتبط