۸ پاسخ

مامانا من ۳۲ هفته رفتم سونو دوقلوهام هر یکیش نزدیک به دو کیلو بود خوبه یا نه

شما هفته 20رفتیدوزن چقدبودبرای من میگن کمه

من ۲۸ هفته رفتم ۱۳۸۰ بود
بعد ۳۸ هفته رفتم ۳۸۰۰ بود

۲۹ هفته و ۵ روز رفتم ، وزنش ۱۳۲۷ بود

۳۰هفته۱۵۰۰

۳۲ هفته ۲۱۰۰

من برا دوقلو هام ۳۰هفته رفتم ۱۶۰۰

من ۳۱هفته رفتم ۱۷۰۰بود

سوال های مرتبط

مامان نازنین مامان نازنین ۸ ماهگی
مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 ۱۰ ماهگی