پسر من ۷ ماهشه نه میشینه نه بل میره طبیعیه؟؟

۵ پاسخ

آره طبیعی بچه من این همه انگ زدن بهش که چرا رو پاش نمیسته حتما فلج ماشاالله الان همچین زرنگ‌که نگو

بچه هاباهم فرق دارن پسر من ۷ماهو ۲ روزشه از ۶ ماهو نیم هم میشینه هم چهاردستوپا۱۰ روزه قشنگ میره نگران نباش وقت داره هنوز

تا ۹ ماهگی وقت داره بشینه
دورش بالش بزار تا با کمک بشینه

بل چیه

اره نشستن اشکال نداره وقت داره هنوز

سوال های مرتبط