۱ پاسخ

سلاااام من رفتم خرید کردم از اونجایی ک دخترم عضو کتابخونه است و همیشه کتاب های قصه رو از کتابخونه امانت میگیریم، براش فقط کتاب هوش و حل کردنی خریدم... گفتم کتاب قصه نگیرم

من از کتاب هایی ک خریدم خیلی راضی هستم یه سریا هست که دخترم توشون مشکل داشت ولی توی همین دو سه روزه یاد گرفت... بچه ها شدیدا استعداد دارن و با آموزش خیلی زود یاد میگیرن
بنظرم حتما برید و بیشتر روی کتاب های هوشی مانور بدید... یا بازی های فکری
البته من بازی فکری نخریدم چون کتابخونه هم این بازی ها رو داره

سوال های مرتبط

مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی