۵ پاسخ

اگه غذامون مناسب نباشه جدا درست می کنم

کره مربا.
حلوا.
پنیر گردو

ی وعده جدا درست میکنم
الان براش ماش گزاشتم مثل عدسی بپزه بدم صبحونه

جدا درست میکنم نه بخاطر ادویه و چیزایه دیگش فقط بخاطر روغنش
مثلا کوکو میخوام درست کنم واسه پسرم یخورده از مواد خودمون برمیدارم با کره تویه ظرف دیگ واسش سرخ میکنم
بشدت با این روغنایی که خودمون مصرف میکنیم مخالفم 🤦

از ده ماهگی غذای سفره برا چی جدا درست کنم

سوال های مرتبط