سلام دوستان بتا ۳۷ یعنی مثبته ؟

۱۰ پاسخ

بالای ۲۵مثبته

مبارک گلم تبریک میگم

مثبت عزیز دلم

اره

بستگی به رنج هر ازمایشگاه داره ولی فکرکنم بله مثبته

به منم گفتن بتام ۳۷ یک درصد احتمال اختلال هرمون دادن گفتن تکرار کنم ازمایشمو

شما با بتای ۳۷ باردار بودی جانا؟

بله مثبته دوباره باید تکرار بشه بعد چند روز عدد باید بره بالا

سلام بله

بالای پنج فکرکنم مثبته

سوال های مرتبط

مامان هانیا 🤍هاکان💙 مامان هانیا 🤍هاکان💙 ۵ ماهگی
مامان مهران 🫶هلما مامان مهران 🫶هلما ۱۰ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱ سالگی
مامان آرسام کوچولو 💙 مامان آرسام کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی
مامان مهران 🫶هلما مامان مهران 🫶هلما ۱۰ ماهگی
مامان هیلان و ویهان مامان هیلان و ویهان ۱ سالگی
مامان ته تغاری مامان ته تغاری ۱۶ ماهگی
مامان ته تغاری مامان ته تغاری ۱۶ ماهگی
مامان ته تغاری مامان ته تغاری ۱۶ ماهگی
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان Arad مامان Arad ۱۳ ماهگی