۵ پاسخ

ژنتیکیه قرص نداره

پرپشت بشه که چی بشه والا مال منو ابجیم و مامانم پرپشته موهامون تار موهامون خیلیییی زخیمه شونه توش نمیره مجبوری رفتیم کراتین کردیم 😑 فر هم نیست موهامون

خرما پایتون خیلی خوبه بخوری

نه گلم ژنتیکیه دیگ

نه

سوال های مرتبط

مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 روزهای ابتدایی تولد