خانما معاینه برای نوع زایمان چ ماهی دکترا انجام میدن!؟

۷ پاسخ

۳۵ هفته

به من گفته دو هفته بعد برم خودم سزارین هستم

۳۷ هفته

معاینه بدنی ینی؟

٣٥ هفته

۳۷ تموم کنی میگن بهت

دکتره من گفته ۳۷ هفته

سوال های مرتبط