خانمایع چی بگین بگیرم ک پریود شم امپول یاقرص

۲ پاسخ

بعداززایمان نشدی؟

امپول میزدم من قبلا

سوال های مرتبط

مامان آراد و پارسا مامان آراد و پارسا ۴ ماهگی
مامان 💙Arya💙 مامان 💙Arya💙 ۱ سالگی
مامان دنیز💞دانیال💙 مامان دنیز💞دانیال💙 ۶ ماهگی