جودوسرپرک از عطاری گرفتم نیاز بشورمش؟😂😂😂

۴ پاسخ

بذار خیس بخوره بعد دوبار ابشو بریز دور بره

اب بریز روش بعد دستتو بگیر جلو ظرف ابو بریز دوبار اینکارو کنی تمیز میشه

بنظرم جو کاپیتان خیلی بهتره

اره خاکیه

سوال های مرتبط

مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 ۷ ماهگی
مامان دنیز 🌊🧚🏻‍♀️ مامان دنیز 🌊🧚🏻‍♀️ ۸ ماهگی