۲ پاسخ

یکم زرد چوبه بزن بزار خوب بپزه بعد عصاره داخل استخونشو تکون بده در میاد میکسش کن بسته بندی بزار تو فریزر

سلام من شب میزارم تاظهر باپیاز بعد غلیظ شد میزارم سرد شد بسته بندی میکنم

سوال های مرتبط

مامان شاهان و تو دلی مامان شاهان و تو دلی هفته سی‌وپنجم بارداری