کسی میدونه هزینه سنوگرافی ۳۰هفته چنده

۱۳ پاسخ

ظاهرا مرکزها باهم فرق دارن

من آزاد سونو دادم فروردین ماه شد ۱ملیون ۶۰ تومن ، البته بیمه دارم ولی سیستم قطع بود و بیمم اعمال نشد

آره متوجه این شدم

من سونو رشد و وزن دوبار رفتم با بیمه ۵۰۰ شده

۶۴۰ شد

با بیمه تامین انجام دادم ۵۱۰

۳۰۰وخورده ای

نه مرکز ازاده

بیمه تامین تقریبا ۴۶۰ تومن
اگر سنو وزن باشه

سونو وزن
ازاد شد ۵۶۰

برا من پونصد و خورده ای
باید ببینی اون مرکز با بیمت قرارداد داره یا نه ازاده

بیمه داشتی

من انجام دادم 365

سوال های مرتبط

مامان دخملی 🩷 مامان دخملی 🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان وروجکا مامان وروجکا ۱ سالگی
مامان الین و آوین مامان الین و آوین ۱۲ ماهگی
مامان آیسانا🩷آوینا مامان آیسانا🩷آوینا ۱۰ ماهگی
مامان ماهورا🎀 مامان ماهورا🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلا🩷نی نی🩵 مامان نیلا🩷نی نی🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری