با بیمه تکمیلی هیچی نگرفت ازم هفته پیش
من ۳دادم
من ده روز پیش ۲ تومن دادم
منم انجام ندادم هنوز ولی دیدم که همه گفتن ۶۹۰ بود
۱ تومن بوده
کم زیاد داره هرشهری
من سی هفته رفتم ۴۰۰شد
من ۳ تومن بود انجام دادم
۱۹۰۰دادم سونو وزن و یکی دیگم بود
من دیروز انجام دادم 1/400
من چند روز پیش انجام دادم ۹۰۰
۱۴۰۰ من دو هفته پیش انجام دادم
سعی کن درمانگاه مرکزی بری اونجا ها ارزون تره
من یه جای خوب تو مشهد زنگ زدم گفت ۱۵۰۰ بدون بیمه
با بیمه تکمیلی چی؟🥺
من با بیمه 950 شد
با بیمه تامین اجتماعی ۱۵۰۰
من یک و هفتصد دادم ولی بستگی داره کجا بری بعضی جاها خیلی ارزونتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.