۱۴ پاسخ

من رفتم ۱۳۰۰گرفت داپلر بود اما وزن جدا پرسیدم گفت ۶۸۰

من سری قبلی 4و 200 این سری هم سه و خورده ای😢😢
یکم وزن بچه کم بود گفتم چرا اینقد زیاد شده منشی گفت دوسه تا سونو برات انجام داده

من ۵۴۰ دادم عزیزم

بستگی داره قیمتاش متفاوته

۸۴۰البته رشت

من ۵۰۰ دادم

آزاد من ۶۵۰ دادم

من هفته پیش انجام دادم ۱:۵۳۵

۵۰۰ من تازه رفتم ازاد

۹۶۰تومن ۳روز پیش ازاد

یماه پیش۷۰۰ گرف ازمن

من چهارروز پیش انجام دادم۵۰۰

فک کنم 600 700

2200هست

سوال های مرتبط

مامان پریا خانوووووم مامان پریا خانوووووم ۱۰ ماهگی
مامان جانان😋❤ مامان جانان😋❤ ۷ ماهگی
مامان نورماه مامان نورماه ۷ ماهگی
مامان ماهورا🎀 مامان ماهورا🎀 روزهای ابتدایی تولد