هزینه سونو وزن جنین چنده

۱۴ پاسخ

۴۰۰خورده ای

من قراره سه شنبه برم پرسیدم گفت ۵۰۰و خورده ای ازاد

من الان اومدم ۴۹۵ گرفت

خیلی الان گرونتر شده 1500 هست

با بیمه نیروهای مسلح ۱۵۰ دادم من

من با عکس رنگی نوشته بود چون سزارين هستم ۲و ۸۰۰شد

قبل سالی زیر ۴۰۰ بود حالا همون ۵۰۰ یا بیشتر هست

من دیروز رفتم ۷۸۰ دادم

برو مهرگان اگه تکمیلی داری رایگان

من الان سونو رنگی و وزن دادم۱۸۰۰

با بیمه نیرو مسلح ۸۰۰

من دادم ۵۳۰

من با بیمه جای خصوصی ۳۳۰ دادم

فرق میکنه شخصی بخوای بری یک میلیون و خورده ایه اما اگه دکترت تو مطبش دستگاه سونو داره زیر ۵۰۰تومنه

سوال های مرتبط

مامان رادین💙🐣🧿 مامان رادین💙🐣🧿 ۸ ماهگی
مامان 🩷دختر قشنگم🩷 مامان 🩷دختر قشنگم🩷 ۸ ماهگی
مامان مِهرادو تودلی💙 مامان مِهرادو تودلی💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۴ ماهگی
مامان 🩷آیرا🩷 مامان 🩷آیرا🩷 ۳ ماهگی
مامان هوگر🐣💙 مامان هوگر🐣💙 ۸ ماهگی
مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی
مامان آیدین🩵🐣 مامان آیدین🩵🐣 ۵ ماهگی