۹ پاسخ

برامن ۹۶۰ بود با بیمه ۷۳۰

من بیمارستان دولتی رفتم شد ۱۰۰هزار😅

من ۴۰۶

من رفتم 550

470بابیمه

۶۵۰ من دادم آزاد

اره گلم

برای من ۷۰۰ بود ۲۸۰ هم ویزیت

۴۷۰ من دادم با بیمه سلامت.
بدون بیمه ۶۵۰ بود

سوال های مرتبط

مامان رادین❤️🐣 مامان رادین❤️🐣 ۱۲ ماهگی
مامان رادین💙🐣🧿 مامان رادین💙🐣🧿 ۸ ماهگی
مامان 🩷دختر قشنگم🩷 مامان 🩷دختر قشنگم🩷 ۹ ماهگی
مامان مِهرادو تودلی💙 مامان مِهرادو تودلی💙 هفته سی‌وهفتم بارداری