طول سرویکس ۳۰خوبه تو این هفته؟

۵ پاسخ

مال من۳۱بود استراحت نداشتم۲۵شد سرکلاژ شدم

عزیزم تول سرویکس از ۳۰ ب بالا خوب

دوقلو دارم میترسم والا همشم استراحتم

لب مرز دیگه عزیزم استراحت کن منم مثل شما بودم

استراحت کن پاین نیاد تا برسی به ۳۰

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۹ ماهگی
مامان نيلای 🩷 مامان نيلای 🩷 ۸ ماهگی
مامان پانیذ مامان پانیذ ۴ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان مهنا و جوجه🩷💙 مامان مهنا و جوجه🩷💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرم 💙 مامان پسرم 💙 ۱ ماهگی