۷ پاسخ

دولا نشو اصلاااا ب نی نی فشار میاد
رو زانو خم شو یکم،دیگه ب شکمت فشار نمیاد

آرههههه

ببین گلم الان دیگه نباید خم بشی باید روی زانو بشینی چیزی برداری

من دولا هم نشم درد میگیره 😂🤦🏻‍♀️ سعی کن وقتی خم میشی از زانوهات استفاده کنی به شکمت فشار نیاد

من وقتی خم میشم شکمم سفت میشه و منقبض میشه

اره سعی میکنم بشینم چیزی ک میخوام رو بردارم

خیلی خم نشو خوب

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد🎀🩷 مامان شهرزاد🎀🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان روشنیِ چشمم🩵🩷 مامان روشنیِ چشمم🩵🩷 هفته هفدهم بارداری