بنظرتون جنسیت تو دلی من چیه؟ حدساتونوبزنید💛

تصویر
۲۲ پاسخ

دوستان این قضیه اندازه crl اصلا سندیت نداره بهش فکر نکنید. من تو ان‌تی واسم ۵۸بود سونو جنسیت گف پسر ،، دوستم واسش ۶۱بود بهش گفتن دختر.
ولی تعیین جنسیت از روی شکل جمجمه و فک با اینکه پزشکا ردش میکنن توی ۸۰درصد مواقع درسته.

به نظر من دختر میاد عزیزم.مبارکه.

دخترخ

دختر صددرصد

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2

دختره

دختره

دختر..

دختره احتمال چی دادن؟

دختره

دختره

پسر😉

دختر عزیزم crlپایین ۶۰😍

پسرره

پسره

دکتر حدس نزد؟

دخمل

بزن تواینترنت نوشته هرمشخصه بااعداد نشونه چیه

حدسی میگم پسر

دختر 😍

پسر.

دختره

سوال های مرتبط

مامان لیموشیرین🍋💛 مامان لیموشیرین🍋💛 هفته شانزدهم بارداری
مامان تو دلی💜 مامان تو دلی💜 هفته شانزدهم بارداری
مامان مارال مامان مارال هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان انگری برد مامان انگری برد هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نیهان و تودلی مامان نیهان و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان توت فرنگی مامان مامان توت فرنگی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پرتقال مامان پرتقال هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ثمین💜💞❤متین🩵 مامان ثمین💜💞❤متین🩵 ۵ ماهگی
مامان فندق🌰 مامان فندق🌰 هفته هجدهم بارداری
مامان هدیه مامان هدیه هفته بیست‌ودوم بارداری