۳ پاسخ

نه صد درصدی نیست

من ای وی آف کردم دوتا گذاشت یکی گرفت که اونم توی شش هفته سقط شد

نه ولی مثلادسنت بالا باشه۳ تا میزارن
اجتمال چند قلویی بیشتر بارداری طبیعی هست

سوال های مرتبط