۴ پاسخ

اره میگیرن

اره میگیره سزارین دوم هم اگه بخواد خودش واسه جراحی بیاد و پزشک شیفت جراحیت نکنه تعرفه کمتری میگیره

آره دیگه میگیرن

میگیرن زیر میزی

سوال های مرتبط