من از شمسه خرید کردم قیمتاش خیلی خوبه
شمسه خیلی ارزون و خوبه
بامبی و سانی بیبی و ملیکا رو دارم ولی هرچی که میخوام رو موجود نداره .
سلام مامانا، ست 19 تکه 1700
تو باسلام غرفه دارم اسمش کیکو شاپ
میتونید تو روبیکا هم بهم پیام بدین اینم آیدیم
@kiko149
سیسمونی نی نی مون
با سلام هم قیمتاش خوبه
شمسه.
سیسمونی کرشمه _بی کیدز _فلامو کیدز_
با پیچ بامبی
توی اینترنت بزن سانی بی بی
ملیکا کیدز و بامبی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.