۱۰ پاسخ

ستایش جان چی شد عزیزم

انشاالله که همه چی خوبه گلم❤️

ان شاءالله که همه چی خوبه عزیزم توکل بر خدا 🫂🩵🌱
دکترت خانم فاطمه کریمیه؟ به منم گفته برم

عزیزم هیچ استرس نداشته باش ایشالا ک خیره

اکو برا چی رفتی

ایشالا همه چی خوب منم دیروز رفتم خیلی اذیت شدم سخت ترین سونو بود

با دل خوش برگردی

چرا رفتی اکو چیزی شده؟زود نیست؟کجا رفتی

الهی به امید خودش

انشالله خوبه

سوال های مرتبط

مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان علی رضا و دخملی مامان علی رضا و دخملی روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهوروماهراد🍋 مامان ماهوروماهراد🍋 ۶ ماهگی