طول سرویکس چند باشه خوبه؟

۳ پاسخ

من هفته دیگ غربالگری دارم خداکنه بالا باشه🥺🥺

والا من انومالی ۳۴ بود هفته ۳۰ رسید به ۱۴ پس بالای ۴۰ خوبه

۳۲به بالاخوبه

سوال های مرتبط

مامان جوجه هام 🐣 مامان جوجه هام 🐣 ۳ سالگی
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وششم بارداری