۵ پاسخ

بت یه لیوان عیبی نداره ولی سعی کن دیگه نخوری

چای‌کوهی خیلی‌بده

با یه لیوالن چیزی نمیشه خواهر خودم وقتی باردار بود ک نمیدونست که بارداره چند بار قرص اورژانسی خورد و زعفرون و این چیزا فک میکرد پریود نمیشه وقتی فهمید باردار بود داشت سکته میکرد بنده خدا کلی نذر و نیاز کرد ولی خب خدارو شکر بچش صحیح و سالمه ...شمام دیگه از این به بعد ریسک نکن و دمنوشای گیاهی نخور...گر نگهدار من ان است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد

نه عزیزم بهتره نخوری چیزای گیاهی که خصوصا جنبه ی دارویی هم دارن بهتره که استفاده نکنی

ن عزیزم خوب نیس من از دکترم پرسیدم گفت نخور

سوال های مرتبط

مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وششم بارداری
مامان مهیاس مامان مهیاس ۱۲ ماهگی