بین اسم یاشار و یزدان
کدوم یکیش؟😉

۱۵ پاسخ

یزدان خیلی خوبه به نظر من

به نظر من بذارین یاسان😍

باید ب دل خودت بشینه عزیزم
من باهرجفتش نمیتونم ارتباط بگیرم.

یاشار
البته هرکدوم‌پیش خودتون قشنگ تره بزارید کاری به نظر بقیه نداشته باشید

یاشار

عه مگ رفتی سونو؟

یزدان

اگه ترکی بزار یاشار😍

یزدان

یاشار بهتره گلم

یزدان

عاشق اسم یاشارم

یاشار بهتره

یزدان شیک تره

دلت با کدومه همونو بزار

سوال های مرتبط

مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 ۸ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ویهان❤️ مامان ویهان❤️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهک مامان ماهک هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دوقلوها💕 مامان دوقلوها💕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری