۵ پاسخ

من امروز بهش دادم کم

دکتر ب من گفت از 8 ماهگی، بستنی وانیلی پاستوریزه مجازه، البته من خودم درست میکنم

من چند دفع دادمش بهتر فعلا وانیلی بدی

من دو سه ماهه میدم هر طعمی

یک سال ب بالا

سوال های مرتبط

مامان پسر طلايي🤍روهام مامان پسر طلايي🤍روهام ۱ سالگی
مامان عسلچه🍯🐝 مامان عسلچه🍯🐝 ۲ سالگی
مامان محمدصدرا مامان محمدصدرا ۱ سالگی
مامان ویهان مامان ویهان ۲ سالگی
مامان دِلنیا و دِلارا مامان دِلنیا و دِلارا ۲ سالگی