کسی میدونه این ازمایش برا چیع

تصویر
۵ پاسخ

پرولاکتین بالاست

ازمایش هورمونیه،تیرویید و…

من خودم پرولاکتینم بالا بود ۳۶ بود قرص میخورم

عزیزم پرولاکتین ات بالاست باید قرص مصرف کنی
نرمالش تا ۲۸ نیم هست برای تو ۶۰خورده ای هست

آزمایش هورمونی، ذخیره تخمدان و تیروئید
خداروشکر همه چیز عالیه

سوال های مرتبط

مامان معجزه الهی💙 مامان معجزه الهی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
اوا کوچولو اوا کوچولو قصد بارداری
زهرا زهرا قصد بارداری
مامان مهراد مامان مهراد قصد بارداری
مامان مهراد مامان مهراد قصد بارداری
مامان شاه توت 💙 مامان شاه توت 💙 هفته ششم بارداری