سلام خانم ها خیلی درد پریودی دارم چیکار کنم

۳ پاسخ

من هفته۲۱این شکلی شدم رفتم دکتر فورا برام با آمپول و شیاف اینا کنترل کرد کلی هم دعوام کرد گفت دو روز این شکلی بودی نیومدی بچه‌ات میخواد سقط شه
احتمالا رابطه داشتی

پاشو برو دکتر
انقباضات خطرناکه

ماه دردته

سوال های مرتبط

مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان گل دخترم🤱 مامان گل دخترم🤱 ۱۱ ماهگی
مامان نی نی کوچولو 🫄 مامان نی نی کوچولو 🫄 ۲ ماهگی