۱ پاسخ

یعنی زیررختخوابش بایه بالشی یاپتویی چیزی یکم بلندکن که شیب دارباشه رواون بخوابه‌برا رفلاکسش خوبه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا و حلما مامان ایلیا و حلما ۱۱ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۶ ماهگی
مامان سایرا مامان سایرا ۱۱ ماهگی
مامان دخترا و تودلی مامان دخترا و تودلی هفته یازدهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه ۱۴ ماهگی