خانما این ازمایش قندم هست کسی میدونه چیه

تصویر
۴ پاسخ

خوبه گلم نرماله

سلام خانما من فقط تست دادم مثبت شده و الان هم آزمایش های مرحله اول بارداری انجام دادم و بتا نگرفتم سنو هم نرفتم ده هفته هستم می‌خوام سنو ان تی برم چون تو ازمایشم بتا نیست همش استرس دادم ک نباشم.ممکنه همچی چیزی؟؟

ناشتات نرماله

نرمال

سوال های مرتبط

مامان مامان هلن 🥹🧸 مامان مامان هلن 🥹🧸 ۹ ماهگی
مامان تمشک مامان تمشک هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماهلین و ایهان مامان ماهلین و ایهان ۵ ماهگی
مامان آریا. ایلماه ❤❤ مامان آریا. ایلماه ❤❤ ۳ ماهگی
مامان مامان نادیا مامان مامان نادیا ۳ ماهگی
مامان bahador مامان bahador روزهای ابتدایی تولد