۶ پاسخ

واای چه جالب که مثل همیم. منم دخترم دوسه روز بعد واکسنش اینجوری شد که شیرم سیرش نمی‌کرد و مخصوصا شبا هرچی شیرش میدادم باز میخواست و نمیخوابید تا ۵و ۶ صبح که دیگه کلافه شدم. شیر دارم ولی سیرش نمی‌کرد تا اینکه خودمو تقویت کردم تا شیرم جوندار بشه و ی دوشبه که با شیر خودم می‌خوابه .
همش کلافه شده و غر میزنه ی چند شب شیرخشک بهش دادم ولی رفلاکسش رو برگردوند و بالا میاره اول سوپرامیل بهش دادم دوسش نداره و نمیخوره همش دنبال سینمه. حالا واسش تروویتاال گرفتم ولی هنوز بهش ندادم چون خداروشکر شیر خودمو دارم بهش میدم

پسر منم همینه یه سره بند سینمه خستم میکنه بعضی وقتا

من هر دو شیر رو میدم
شیر خودم که میخوره زود دوباره گشنه میشه
شیر خشک که میخوره دیرتر

ببین پسر منم بود ولی شیرخشک دادمش چدن سینم سیرش نمیکرد همین بود از وقتی شیرخشک دادم راحت شدم

پسر منم از بعد واکسن همینه سیرخشکم ک میدم بالاش میاره کلافه شدم این دو روز🥲

شیرنمیخواد ...نیاز به مکیدن داره پستونک‌بده بهش

سوال های مرتبط