خانمای شیرازی کسی پیش نسرین اسدی سونو رفته؟

۲ پاسخ

من رفتم کارش خوبه

سلام عزیزم منم رفتم ان تی خیلی خوش اخلاق و صبور بود اما معطلی دارید

سوال های مرتبط