خانوما کپسول 500 میتونم بخورم سرما خوردم

۸ پاسخ

حتما از دکتر بپرس سرخود نخور

نه بدون مشورت پزشک اصلأ
فقط استامینفون ۳۲۵ بدون کافئین

نننننن نخوریا اصلا فقط استامینوفن بدون کدئین با مایعات نخوریا

نه فقط استامینفن خالی

نوچ عزیزم

نه برو دکتر حتما

نمیدونم لا مشورت پزشک باید مصرف شه ولی به نظرم نخور من خودم گلوم به شدت درد میکرد فقط یه استامینوفن ساده خوردم

نه استامینوفن ساده فقط

سوال های مرتبط

مامان آنیسا و پسرم مامان آنیسا و پسرم هفته بیستم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شاهان💙🐦🌈 مامان شاهان💙🐦🌈 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شنگول و منگول مامان شنگول و منگول هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سانیلا مامان سانیلا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ماوا مامان ماوا هفته بیست‌وسوم بارداری