من ب شخصه کلا بایوگا مخالفم یوگا روی ذهن بیشتر کاز میکنه و ذهن ادم بیمار میکنه فکر میکنی ارامش میده نهایتش بهم ریختگی ذهنی داره
جالبه برا همه چی خرافات درست میکنید
من موافقم. اما الان با پناه فقط در حد مدیتیشن. قبل از خواب یا وقتی که عصبی و کلافه ست. باهاش تنفس رو تمرین میکنم. قبل از خواب باهاش تخیل میکنم و جملاتِ مثبت رو با هم تکرار میکنیم
من قبلا خودم میرفتم ولی مربی اصلا خوشم نیومد من خیلی استرس داشتم وبرای همون هم رفتم ولی رو من تاثیر نداشت و بدتر شدم
باید ذهن آرام و بدن نرم داشته باشی و من بعد دوماه زده شدم
دوستم حدود ۱۵ ساله انجام میده و وراضی هست و خیلی هم خانم آرامی هست چون اون میرفت منم تشویق شدم برم
با اینکه کلاس نیمه خصوصی بود با ۴ یا ۵ نفر
مخالف.
به اسم ورزش ولی رفته رفته به جاهای خطرناک میرسه طفل معصومو وارد این چیزا نکتی توروخدا تحقیق کنید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.