نزدیکی و ارضا شدن تو هفته 12مسکلی داره

۵ پاسخ

بهتره سه ماه اول رابطه نداشته باشی

اشکال نداره منم 12هفته یروز قبل انتیم نزدیکی داشتم چندبار دکترم گف تا وقتی ک بهت فشار نیاد و درد نداشته باشی اشکال نداره اگ درد یا لکه بینی نداری اشکال نداره

واجبه؟؟؟
ولش کن بابا همون شوهرت ارضا ش اونم خیلی اروم بشه

سلام عزیزم ازدکترت بپرس
ولی اگه بعدش درد نداری و لکه بینی فکرنکنم موردی داشته باشه

اره عزیزم باعث انقباظات رحم میشه مراقب باش اگه تحت نظر مراقبتی و استراحت گفته بهت

سوال های مرتبط

مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوقی مامان فندوقی هفته دوازدهم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته پانزدهم بارداری