دردلگن برای چیه عفونتم ندارم نمیدونم چرا مث دردپریودی فشارمیادبه لگنم

۱ پاسخ

منم چند ماهیی هست هستم هیچیمم نیست گفتم شاید عوارض زایمان سزارین ۶سال پیش🥲باشه

سوال های مرتبط