ناهار دختری با تاخیر چون برق نبود 😥😒

تصویر
۵ پاسخ

نوش جونش، برقای جای خونه ما که نمیره

چی‌هس

منم الان پاشم گرمش کنم بخوره...عصاره قلم گذاشتم ....تیلیت کنم بخوره.....

نوش جان منم الان دادم نخورد غذاشو

نوووش جوونش ما دیگ هر روز برق میره

سوال های مرتبط

مامان دلماه مامان دلماه ۱۵ ماهگی
مامان نوا مامان نوا ۱ سالگی
مامان دلماه مامان دلماه ۱۴ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱۴ ماهگی
مامان دلانام 🐚✨🤍 مامان دلانام 🐚✨🤍 ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۶ ماهگی
مامان ریحان و تو دلی مامان ریحان و تو دلی ۱ سالگی
مامان آرام مامان آرام ۱۱ ماهگی
مامان دیاراصبوری مامان دیاراصبوری ۱۱ ماهگی
مامان ریحان و تو دلی مامان ریحان و تو دلی ۱ سالگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۲ ماهگی