این ناهار امروز دختری

تصویر
۲ پاسخ

سلام عزیزم شیرخشک یارانه ای فروشی داری من میخوام۰۹۳۰۱۹۲۷۴۷۳ هماهنگ کنید ی پیام بدید خانم رستمی ام

من دیگه سیب زمینی تو سوپ نمیزنم سوپ ترش میشه .. یه جوری میشه ‌. به جاش بلغور گندم میزنم اینقدر خوب میشه مثل شله میشه ..تازه خوشمزه ترم هست

سوال های مرتبط

مامان نوا مامان نوا ۱ سالگی
مامان دلماه مامان دلماه ۱۴ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱۴ ماهگی
مامان سبحان و🌙لین مامان سبحان و🌙لین ۱۷ ماهگی
مامان دلانام 🐚✨🤍 مامان دلانام 🐚✨🤍 ۱۵ ماهگی
مامان ریحان و تو دلی مامان ریحان و تو دلی ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱۷ ماهگی
مامان آرام مامان آرام ۱۱ ماهگی
مامان ریحان و تو دلی مامان ریحان و تو دلی ۱ سالگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۲ ماهگی