۶ پاسخ

چرا پایینه

ایشالا به سلامت زایمان کنی،عوضش بچه ات ۴۰ هفته بیاد کااامل رسیده اس و راحتی

چرا پایینه ولی ن خیلی

تو بخاب استراحت کن تروخدا

اومده پایین شکمت اندازه شکم منه خدا حفظش کنه برات چند کیلو هستش من خیلی نگرانم میگم شکمم کوچیکه نکنه وزن نگرفته یا رشد نکرده

چرا خوبه خوشبحالت ب اینجا رسیدی

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🩷 مامان کوچولو🩷 ۲ ماهگی
مامان :کــارن 🧸💙: مامان :کــارن 🧸💙: ۳ ماهگی
مامان نویان 🩵🥹😘 مامان نویان 🩵🥹😘 هفته هشتم بارداری
مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی
مامان آیهان🌙🧸 مامان آیهان🌙🧸 ۲ ماهگی