اینم از ابگوشت پسر من🤗🤗🤗🤗🤗

تصویر
۶ پاسخ

سنگین نیست برا بچه

گوشت
سیب زمینی
هویج
جو دوسر پرک
خیلی خوشمزه شد
خودمم خوردم🤗

منم گوشت گوسفندی دادم گوشتش رو اینجور میکس کردم. ولی بقیه موادش رو با پشت قاشق له میکنه که یکم بافت داشته باشه

چقد زیاد پوره کردی

میشه بگین موادش چیه عزیزم؟

موادش؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان وروجک ها🫢🫠 مامان وروجک ها🫢🫠 ۱ سالگی
مامان مهراب مامان مهراب ۱۰ ماهگی
مامان وروجک ها🫢🫠 مامان وروجک ها🫢🫠 ۱ سالگی
مامان عسل 🥹 مامان عسل 🥹 ۱ ماهگی
مامان وروجک ها🫢🫠 مامان وروجک ها🫢🫠 ۱ سالگی
مامان یاسین مامان یاسین ۱۴ ماهگی